2. januára 2011

Vitajte!:)
Konečne som sa donútila založiť si blog a konečne som dorazila medzi vás!:)
Je to tu pre mňa všetko nové (úprava blogu).Ale v prvom rade by som chcela poďakovať svojej spolužiačke Anke, ktorá mi pomohla založiť tento blog a ďalej mi bude pomáhať s grafikou blogu. Cením si jej pomoc!:)......... Zahraničné blogy: videla som ich mnoho, kde autorky prezentovali svoje neskutočne zaujímavé, jedinečné outfity, prišlo mi to veľmi zaujímavé. Chcela by som to skúsiť aj ja! V článkoch by mal byť pohľad do môjho šatníka a môjho dňa. Teším sa na vašu spoluprácu:*

Hello everyone!!
My name is Michaela. I am from Slovakia and I am 18 years old. I love FASHION♥, taking photographs, shopping, serials (gossip girl) and hello kitty.
Welcome!)
Finally I was forced to start a blog and finally I am here among you!
It's there for me all the new (updated blog). But first I would like to thank my classmates Anke, who helped me set up this blog and then I will assist with graphics blog. Thank you it help !:)......... Foreign blogs: I've seen many, where the authors presented their incredibly interesting, unique outfits, it is very interesting. I would like to try it, too! Articles should be a look into my closet and my day. I look forward to your cooperation: *

2 komentáre: