21. januára 2011

Finally

Konečne som sa sem dostala po dlhoooooooom čase!!!:)....nestíham:(( a za to môže len a len škola(wrrr)Potrebujem  prázdniny, oddych nic nerobenie:D:Viď obrázok:P

 Neviem , čo by som vám ešte také povedala......nič ma nenapadá,tak hodím vám tu pár obrázkov !!!Môjho posledného dvojtýždňového,toho najnudnejšieho programu môjho dňa!:/:)Už len sa vás opýtať ako sa vám darí?:)Ako zvládate školu?

 Môj najnudneší týždeň!!!:/
 Škola, venčenie+učenie,učenie,učenie...........škola,venčenie+učenie,učenie,učenie........



Skoro by som zabudla....chcela by som vám predstaviť respektíve ukázať, akú kozmetiku používam!!!Myslím,že ju väčšina poznať nebude z dôvodu, že nie je taká publikovaná....nie je to ani lush (ktorí teraz na blokoch letí)ani oriflame, mary-kate,bioderma.....nechajte sa prekvapiť,ale čo vám môžem povedať je skvelá,zdravá a výhradne len z liečivých rastlín!!!
Prajem vám veľa síl do učenia!!!

Xo Xo Misshel♥

3 komentáre:

  1. och učenie ani mi nespomínaj , celý týžden sa presviedcam ze na druhý den s ním začnem a teraz m už naozaj tlačí čas, no aj tak sa neviem donútiť...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taktiez som na tom tak...skola na ubija

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, Pracujem pre modelingovu agenturu Eskimo model management a hladam nove tvare. Zdas sa mi velmi zaujimava, ak by si mala zaujem napis mi prosim na moju e- mailovu adresu: ivana.kriskova@gmail.com
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť