9. januára 2011

School=Killer!!!

Uf, zajtra škola:(...škola?škola? a ešte raz škola?Nemôžem tomu uveriť,že už je tu:(Bude mi chýbať pohodové, kľudné chodenie spať o 2:00 ráno:(...a vstávanie kedy, kedy len chcem:(....why, why?:D....Bude mi chýbať čas na blog, čas na vás:(...Ale všetko zlé sa na dobré obráti(29.6.2011):P
Dúfam, že ma škola nezabije a dúfam ,že ani Váas...PEVNE TOMU VERÍM!!!
Bohužiaľ, teraz nemám čas na fotenie outfitov , ale ja sa polepším:(:*už len kvôli vám!!!
A rozmýšľam čo si obliecť do školy?:O....na čo ste vsadili vy?:)

Tak vám prajem najkrajší, naj veselší,zajtrajší deň:*




7 komentárov:

  1. jo.. mě taky škola docela dává zabrat :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škola je hnus, ale treba ju ..a tie kvetinové veci to sú obalené knihy alebo čo ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :).....To nie sú moje, len som ich sem pridala lebo sedeli k téme:D:D...ale myslím, že nie lebo keď som ich uvidela v obchode(nie presne tie isté, ale podobné)tak už mali taký obal takže ymslím že nie :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fuj, nepřipomínej mi to ://
    super ta fotka s knížkama!

    OdpovedaťOdstrániť