7. januára 2011

NEBÍČKO V PAPULI

Ach neznášam keď sa začnem nudiť, lebo väčšinu času trávim v kuchyni...a pozerám kade-tade kde?čo? sa dá zmlsať:/:/:DA neznášam ani školský rok pretože vtedy sa pri učení tiež nudím a som v strese!!!:Dtakže stále niečo prežúvam:/Mám , ja ale problémy čo??:D.........Máte taký istý problém??
Konečne voľný večer, tak Prečo si ho neosladiť?.... Chcela som si urobiť pohodový večer-- film( Titanic-starý otrepaný, ale baví ma:D:D:D), a k pochodovému večeru nesmie chýbať jedlo(aspoň pre mňa:D)Film+jedlo+ vyložené nohy na stole+strapatá v pyžame, papuče, župan(no nechcite ma vtedy strenúúúť):P
 A teraz k tomu gró...Dám vám tu môj extra-super recept:D:D:D...dúfam,že si ho vyskúšate, že vám bude chutiť tak ako mne:) a dúfam, že s tých fotiek sa vám podarí vyčítať čo tam je:D:D

K obrázkom vám napíšem postup!!!:)

1.Na začiatok si prichystáme misku, lyžicu(na premiešanie), vyberieme si mrazené ovocie(nemusí byť mrazené,samozrejme podľa roč. obdobia alebo výberu ovocia)....3.Nachystáme si ingrediencie:budeme potrebovať van.cukor, tvaroh(odtučnený, roztierateľný) , šľahačku+robot na rozšľahanie.....Postup:Do misky dáme tvaroh potom rozšľahanú šľahačku a nakoniec van.cukor!:)Zamiešame!!!






Pridáme rozmrazené ovocie(rozmrazené aby vám nezamrzli ústa ako mne:/:D:D)Ja som sa rozhodla pre ríbezle a maliny(nie je to potom také sladké, kľudne môžete dať(jahody, hrozno, černice, čučoriedky,, podľa fantázie!!!)Znova zamiešame a výsledok!!!

Páči?:D....trošku som k tomu dodala vianočnej atmosféry!!:):D:D Koláčikom z Vianoc:)

Doladilo som to postrúhanou čokoládou a jahodkou!!!Mňam♥


!!!Dobrú chuť!!!

3 komentáre: